اخبار وینر

وینر تولید کننده ابزار جوشکاری ایرانی

وینر تولید کننده ایرانی دستگاه‌ها و ملزومات جوشکاری

تولید کننده ابزار جوشکاری ایرانی را بیشتر بشناسیم

شرکت سهامی خاص مبین ابزار آرتمن تولید کننده ابزار جوشکاری با سه دهه سابقه در زمینه تولید و توزیع ابزار جوشکاری در ایران، توانسته است با قدم برداشتن در راستای تولید داخلی و محصول ایرانی دستگاه های جوش و ملزومات جوش و برش، به فعالیت بپردازد. تامین سریع و مطمئن ابزار، همراه با اطمینان از قیمت و اصالت کالا، برگ زرینی است از سند افتخارات وینر، که به پشتوانه حمایت از تولید داخلی و جلب رضایت مشتریان بوجود آمده است.

وینر، ابزار آلات صنعتی مانند دستگاه های جوش و متعلقات جوشکاری خریداری شده توسط مشتریان را، در جهت افزایش بهره‌وری و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه توسط نمایندگی ها به مشتریان تحویل می دهد و هیچ استثنایی برای هیچ مکانی در ایران قائل نشده است. به دلیل اعتماد شما عزیزان تولید کننده ابزار جوشکاری ایرانی (وینر) به یکی از بزرگترین تولید کنندگان در صنعت جوشکاری ایران تبدیل شده است که شما می توانید به راحتی با یک تماس با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

برای ورود به صفحه تماس با ما کلیک کنید

هرآنچه در زمینه جوشکاری به آن نیاز دارید، دستگاه جوش 2011 ایرانی، دستگاه جوش 1510 ، کانکتورهای جوشکاری نری و مادگی، انبر اتصال، انبر جوش، کابل برق، کابل جوش، نازل، ماسک دستی و … در اینجا پیدا خواهید کرد. ویترین وینر، پر است از محصولات با کیفیت ایرانی به منظور حمایت از تولید ملی .

وینر ، بستری مناسب جهت مشاوره و خرید ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه‌مند به فنون جوشکاری است؛ همچنین مرجعی برای کاربران گرامی در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت در کارهای فنی است. شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم در سایت و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید.

محصولات ایرانی (دستگاه جوش و ابزار جوشکاری) وینر

دستگاه جوشکاری اینورتر IR – 2011 – 200M

از جمله محصولاتی که تولید وینر است و در وینر می توانید آن را بیابید،  دستگاه جوش ایرانی 2011 است. نوع این دستگاه جوش اینورتر است. حداکثر جریان آن 200 آمپر است. از سیستم پیشرفته روز دنیا استفاده می کند. دارای طراحی خاص و منحصر بفرد است. قابلیت جوشکاری با کیفیت بالا، سیستم خنک کننده قدرتمند، قابلیت حمل آسان و مصرف برق پایین و بهینه از جمله ویژگی های این دستگاه است.

اطلاعات بیشتر 

 

تولید کننده ابزار جوشکاری
تولید کننده ابزار جوشکاری

دستگاه جوشکاری POWER 1510 – 200M – IR

دستگاه جوش 1510، ساخت ایران، دارای صفحه نمایش دیجیتال قابل تنظیم قبل از جوشکاری. طراحی شده جهت کار در مصارف صنعتی و حرفه ای ( دارای ایمنی بالا در کار). قابلیت جوشکاری با کیفیت بالا در الکترودهای3 به صورت دائم (100 درصد ) والکترود 4 به صورت مقطعی(40 درصد) ، دیگر محصول تولیدی ، تولید کننده ابزار جوشکاری وینر، می باشد.

اطلاعات بیشتر

کانکتور نری و مادگی جوشکاری

کانکتور نری و کانکتور مادگی ساخت ایران. سازگاری با تمام برندهای موجود در دنیا. کیفیت در اتصال عبور جریان، نصب آسان و سریع از جمله ویژگی های این محصول در شرکت وینر است .

اطلاعات بیشتر 

تولید کننده ابزار جوشکاری
تولید کننده ابزار جوشکاری

انبر اتصال جوشکاری

انبر اتصال، دقت در طراحی و ساخت برای کار راحت ، انعطاف پذیری، قدرت و مقاومت را می توان از ویژگی های این محصول تولیدی وینر برشمرد.

اطلاعات بیشتر 

انبر جوشکاری

انبر جوش، ساخته شده از آلیاژ مس، با روکشی نسوز، قابلیت ارتجاعی بسیار بالا و انعطاف پذیر در دمای بالا از چندین ویژگی این محصول تولیدی وینر است.

اطلاعات بیشتر 

تولید کننده ابزار جوشکاری

سیم و کابل برق وینر

سیم و کابل برق تولید شده در شرکت وینر. همانطور که از نام آن پیداست برای انتقال برق از یک مکان به مکان دیگر بمنظور هدایت جریان برق استفاده می شود. این کابل دارای یک غلاف پلیمری است که باعث ایمنی بیشتر و طول عمر بالای کابل در مقابل سرما و گرما می شود.

اطلاعات بیشتر 

کابل جوش لاستیکی نسوز

کابل جوش ایرانی وینر سلفون نسوز و سیم های دارای تاب بالا باعث طول عمر و رسانایی بهتر این محصول تولیدی وینر شده است.

اطلاعات بیشتر 

تولید کننده ابزار جوشکاری
تولید کننده ابزار جوشکاری

نازل برشکاری

نازل جوش تولید شده در شرکت تولید کننده ابزار جوشکاری وینر، مناسب برای برش آسان است. دارای آلیاژ مس است و طوری ساخته شده است که در مصرف گاز بهینه است.

اطلاعات بیشتر 

ماسک جوشکاری دستی

ماسک جوشکاری دستی، یکی دیگر از چندین محصول تولیدی وینر است که بسیار سبک است. استحکام در کنار وزن ایده آل این محصول یک فاکتور ارزشمند به شمار می رود و آن را مدیون مواد اولیه درجه یک در ساخت این محصول می توان دانست.

اطلاعات بیشتر 

تولید کننده ابزار جوشکاری

از اینکه با اطمینان خاطر و اعتماد وافر در مسیر تولید، رشد و شکوفایی تولید کننده ابزار جوشکاری وینر با این شرکت، تعامل و تفاهم، همکاری و همیاری می‏فرمایید، سپاسگزاری می نماییم. ما با شعار حفظ مشتریان و مشتری‏مداری برآنیم تا با مفاهیم علمی ، دانش و تجربیات در زمینه‏ های تولیدات صنعتی ملی و ایرانی جهت سرعت بخشیدن به رشد و توسعه و انتقال تجارب ، تبادل آرا و نظرات ، افزایش بهره ‏وری و رشد توان رقابتی مجدانه تلاش ورزیم و نقشی سازنده، راهگشا و کاربردی در زمینه تولیدات ملی و ایرانی داشته باشیم.

از اینکه این مقاله را مطالعه نمودید متشکریم. اگر انتقاد و پیشنهادی پیرامون این مطلب دارید در قسمت نظرات، پذیرای سخنان شما هستیم.

7 دیدگاه در “وینر تولید کننده ابزار جوشکاری ایرانی

  1. مهرداد مويدي گفت:

    با سلام
    جهت همکاری در ضمینه فروش قطعات الکترونیک اگر مایل هستید با بنده تماس بگیرید

    1. Admin گفت:

      با سلام و احترام
      باهاتون تماس میگیریم

  2. مهران گفت:

    سلام
    حال ترانس جوش ماسفت بهتره یا igbt برند شما از کدوم نو هستش

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و احترام
      با شرکت تماس بگیرید همکاران بخش فروش راهنماییتون میکنن.

  3. رسول حسنی گفت:

    سلام بنده مایل به خرید دستگاه جوش ازشما هستم لطفاً راهنمایی بفرمائید

    1. Adminz گفت:

      درود بر شما
      شما می توانید با شماره آقای زند (کارشناس فنی) 09122933793 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
      با تشکر

    2. Adminz گفت:

      درود بر شما رسول عزیز
      لطفا با شماره تلفن 02168506000 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *