اخبار وینر

داستان برند وینر | کهنه کار در تولید دستگاه جوش

داستان برند وینر | کهنه کار در تولید دستگاه جوش

وینر برندی تازه اما کهنه کار در صنعت جوشکاری!

در اواسط سال 1356 در شهر قم بود که فعالیت ما با 2 نفر و با نام سانیو در صنعت جوشکاری ( تولید و توزیع دستگاه جوشکاری) آغاز گردید، به اینصورت که با ترانسهای جوشکاری (سیم پیچی) تولید را شروع کرده و در صنعت جوشکاری به لطف خداوند اولین گام خود را برداشتیم توانستیم نقش مهمی در صنعت کشور ایفا کنیم.

رفته رفته با پشتکار شبانه روزی در سال ۱۳۷۲ هم سو با پیشرفت تکنولوژی توانستیم شروع به تولید رکتیفایرهای DC با توان و قدرت بالا نماییم که جهت مصارف در شرکتهای پتروشیمی نفت و گاز و سوله سازی و … به کار گرفته شود.

همسو شدن وینر با قلدری به نام اینورتر

در سال های زیادی این رکتیفایرها کاربرد بسیار داشت اما رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت جوشکاری در سال ۱۳۸۵ با ظهور اینورتر انقلابی در این صنعت شکل گرفت، از آنجا که همیشه سعی کرده ایم با بروزترین تکنولوژی ها محصولات خود را روانه ی بازار کنیم پس تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران اقدام به تولید دستگاه جوش اینورتر در یک مدل نیمه صنعتی ۲۰۰ آمپر نماییم اما پس از یک سال تولید این دستگاه جوش اینورتر به دلیل واردات بی رویه و عدم توجه به حمایت از تولید ملی از خط تولید کنار گذاشته شد و بر خلاف میل باطنی به واردات از کشورهای چین و کره جنوبی پرداختیم.

پس از تحریمهای ظالمانه و یکجانبه کشور آمریکا در سال ۱۳۹۷ این مجموعه با بهره گیری از نیروهای توانمند خود تهدید را به فرصت تبدیل کرد و اقدام به طراحی دو  مدل دستگاه جوش اینورتر  پر مصرف در کشور نمود و خط تولید خود را با بهترین تجهیزات و استانداردها با 30 نیروی انسانی بصورت مستقیم و 60 نیروی انسانی بصورت غیر مستقیم احداث نمود.

وینر در حال حاضر چه جایگاهی در بازار ابزار دارد؟

از آنجا که مصرف کنندگان ما (شرکت وینر) در سه دسته ی خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی قرار میگیرند به همین دلیل دستگاه های جوش صنعتی خود را جهت مصارف حرفه ای و تخصصی از شرکای خارجی خود تامین می نماییم، ما قبل از به ثبت رساندن برند وینر همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته ایم که محصولاتی با کیفیت و ماندگار برای مصرف کننده داخلی و خارجی تولید و توزیع نماییم. از ویژگی محصولات وینر میتوانیم به طراحی روز با وزن ایده آل، جنس مقاوم، تکنولوژی ها پیشرفته، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب اشاره نماییم.

برند وینر به چه صورت شکل گرفت؟

تیم ما با بررسیهای انجام داده بابت این افکار نیاز به یک نام برند دو زبانه (ایرانی و انگلیسی) داشت که بتواند همزمان هردو را در برگیرد، سپس با مشورت دیگر اعضای تیم به این نتیجه رسیدیم که برند انگلیسی وینر WINNER را انتخاب نماییم، که معنی برنده را میدهد، به این معنی که مصرف کننده از خرید خود حس رضایت خواهد داشت مانند حسی که یک نفر در یک مسابقه اول میشود،  شاید براتون عجیب باشه ولی واقعی است!

همچنین نیاز داشتیم به رنگهای ماندگار در ذهن مصرف کننده که بتواند انرژی مثبت به مصرف کننده بدهد و همچنین با معنی برند نیز هارمونی خاصی را تشکلی بدهد. سپس بعد از تعامل با همکاران مارکتینگ رنگ سفید (بک گراند)، رنگ مشکی (WINNER) و  رنگ نارنجی (W) بر بالای سر نوشته انگلیسی وینر را انتخاب کردیم که این سه رنگ تصویری ماندگار در ذهن مصرف کننده ایجاد کند و همچنین نوع طراحی این برند به شکلی میباشد که هر مخاطبی بدون آنکه متوجه معنی آن شود، با دیدن W حس بالا بردن دست ها بعد یک پیروزی را القاء می نماید.

با اقتدار شماره یک در صنعت جوشکاری هستیم

برند وینر با پشتوانه ی تجربه ای 30 ساله و همت و تلاش شبانه روزی جوانان با استعداد ایرانی به وجود آمد . شرکت وینر در ابتدای تأسیس کیفیت، قیمت و خدمات را مد نظر قرار داده و با بهره گیری از استانداردهای جهانی مبادرت به تولید کالا با بهترین کیفیت ممکن نموده است. پس از گذشت چندین سال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد. در حال حاضر شرکت وینر تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می‌باشد که تمامی محصولات خود را مطابق چارچوب استانداردهای بین‌المللی در خاک ایران تولید می‌نماید.

مهم‌ترین عامل در کسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می‌باشد. چگونگی و نحوه تعیین اهداف و مأموریت‌های سازمان و سطح اهداف فردی کارکنان از جمله مسائل مهمی است که می‌تواند  نقش حیاتی در تحقق اهداف سازمانی و در نهایت کامیابی و موفقیت سازمان ایفا کند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
P.m

سلام خسته نباشید تعمیر کار اینورتر نمی خواهید سابقه مرتبط با اینورتر هم دارم مسلط به ابزار های اندازه گیری هستم

Admin

با سلام واحترام

باید عرض کنم خدمت شما که شرکت نیاز به تعمیر کار دارد لطفا جهت اطلاع بیشتر با این شماره تلفن تماس بگیری 02166705010

مجتبی اردویی ۰۹۱۹۵۰۶۸۶۴۰

سلام خسته نباشید من دنبال بهترین ها بوده ام و هستم در حال حاضر میخواهم دستگاه جوش آرگون خریداری کنم ولی متاسفانه چون تو این زمینه دستگاهها را و کیفیت کارشان را نمیدانم و نمیشناسم مرددم که چه کار کنم لطفا مرا راهنمایی کنید که بتوانم بهترین را انتخاب کنم شغلم خدمات تراشکاریست و به دنبال دستگاه جوش آرگون اینورتری و قوی و حرفه ای هستم

Admin

با سلام واحترام ممنون از سوالتون
دوست عزیز اینورتر آرگون برای چه کاری نیاز دارید؟ منظور جوش آلومنیوم یا جوش فولاد و همچنین ضخامت فلز هم خیلی تاثیر در انتخاب نوع دستگاه جوش آرگون دارد

با تشکر

P.m

سلام متاسفانه پست شما رو الان دیدم هنوز هم ب تعمیر کار تمام وقت در شرکت نیاز دارید

Admin

با سلام
بله همچنان به تعمیر کار تمام وقت نیاز داریم .

P.m

درود بر شما یک راه ارتباطی بدید که تماس بگیرم ک هماهنگ شده باشه
سپاس

P.m

سلام هم‌چنان منتظر پاسخ شما هستم

محسن

سلام خدا قوت
مشهد هم نمایندگی دارید؟
از کجا میتونم محصولات شما رو خریداری کنم؟

موفق باشید ان شاءالله.

مدیر سایت

سلام وقت شما بخیر
با شماره 02166705010 تماس بگیرید تا از نمایندگی نزدیک به محل زندگیتون مطلع بشید.

مجید

سلام خسته نباشید در مورد کیفیت جوش دستگاه جوش co2 مدل7011 اطلاعات میخواستم. با تشکر

مدیر سایت

سلام وقت بخیر
اگه سوال تخصصی در رابطه با این دستگاه جوش دارید میتونید با شماره زیر تماس بگیرید
09122805954

امیر امیری

ما دوست داریم برند ایرانی بخریم ولی آخه خدایی وینر 2011قیمت 3میلیونی داره و وارداتی هم با ۲ایجی بی تی 60n60هم 1میلیون و 600قیمت داره ،خب نمیگم ارزونتر بدید ن حداقل یا هم قیمت یا تو این رنج دستگاه کوچک 200هزار گرون تر بدید بزارید سودتون تو فروش بیشتر باشه که من مصرف کننده بتونم بخرم اصلا شما بدید 2میلیون نه آخه 3میلیون تقریبا قیمت دو برابری دارین میدین من مصرف کننده چینی میخررررم ازش کار میکشم بسوزه هم اگه ارزون تعمیر بشه که اوکی اگر ن مجدد میرم یکی نو میخرم که تمام وسایلش نو هستش و مجدد که تازه نفسه ازش کار میکشم الان خیلی دوست دارم ی دونه وینر 2011داشته باشم

مدیر سایت

درود بر شما آقای امیری عزیز
دستگاه چینی گارانتی ندارد و از داخلش و کیفیت متریال داخلش کسی خبر ندارد دوست عزیز فقط یک آیتم که خودتون اشاره کردید ای جی بی تی وینر کره ای هستش و من پیشنهاد می‌کنم از فروشنده دستگاه چینی خواهش کنید که همون دستگاه را با ۲ برابر قیمت به شما بفروشن ولی به شما ۲سال گارانتی نامحدود بدهند ،ببینید این کار را انجام می‌دهند ؟گارانتی نامحدود نه گارانتی تعویض یا یک بار خراب بشه برای شما تعمیر بکنه محصولات وینر به لحاظ استفاده از بهترین قطعات الکترونیکی کره ی و ژاپنی دارای کیفیت بالا می‌باشد،به همین دلیل وینر کل محصولاتش را با ۲سال گارانتی نارنجی نامحدود بفروش میرساند .شما با دستگاه ۲۰۱۱ وینر میتوانید از صبح تا شب با الکترود ۳‌ جوشکاری کنید چون این دستگاه برای صنایع کوچک خیلی پرکاربرد هستش.

امیر امیری

اصلا 200هزار گرونتر هم ن بدید ۲میلیون ن 2200ن آخه ۳میلیون و خورده ای ،با این پول دوتا چینی میشه خرید که هر کدوم خراب بشه از اون استفاده کنی یا با دوتاش کار کنی ۴دقیقه با این ۴دقیقه با اون یکی ک دیوتی سایکلش رعایت بشه الان وینر ۳میلیونی که برای کارای خونگی هست کمتر خراب میشه کدبیاد برای گارانتی پس عملا زیاد کاربرد نداره بیاد هم عین سابق نمیشه چون اون یکی قطعات هم فرسوده آن و مجدد خراب میشه و معیوب طرف میگه میرم چینی میخرم خراب شد یکی دیگه چینی ن بره پول دوتا بده ی دونه ایرانی هرجا رفتم وینر 2011بگیرم قیمت زیاد بالا ۳تومن ،و متاسفانه هم هنوز نگرفتم