مقالات

گارانتی نارنجی شرکت وینر فرصتی فوق العاده برای خرید اینورتر جوشکاری

گارانتی نارنجی شرکت وینر

گارانتی عبارت است از قول حقوقی یا تعهدی که شخص ثالث (ضمانت دهنده) یا فروشنده در مقابل خرید یک محصول یا ارائه خدمات به خریدار می دهد. در این فرایند ارائه کننده محصول که حاضر به گارانتی محصولات یا خدمات خود شده است متعهد می شود که در یک بازه زمانی خاص یا بصورت نامحدود در صورت برآورده نشدن ادعای سلامت کالا، آن را تعمیر یا تعویض کند. شرکت وینر برای آسودگی خاطر و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان گارانتی نارنجی را در نظر گرفته است که به در این مقاله به تشریح آن می پردازیم.

گارانتی ها معمولاً رایگان هستند و توسط سازنده ارائه می شود. ضمانت نامه توافقی از طرف سازنده است که تأیید می کند اگر در مدت زمان مشخصی پس از خرید کالایی مشکلی ایجاد شد ، آن کالا را تعمیر یا تعویض می کند. گارانتی مانند یک بیمه نامه است و محصول را فراتر از دوره تضمین سازنده پوشش می دهد. مزیت ضمانت این است که در صورت خراب شدن کالا در مدت زمان گارانتی ، شما را از پرداخت هزینه تعمیرات برحزر می دارد. مهم است که بدانید ضمانت کاملا اختیاری است. اگر محصولی را می خواهید خریداری کنید که مدت طولانی نیاز است که با آن کار کنید، مطمئنا ضمانت کالا خیال شما را در استفاده از آن راحت می کند.

گارانتی نارنجی شرکت وینر

مجموعه وینر با بهره گیری از سالها تجربه و بهره مندی از توان نیروهای فنی مجرب تاکنون توانسته در ارائه محصولات جوش و برش نام نیکی از خود بجای بگذارد. اما آنچه در این نظرگاه پر اهمیت میباشد مدت و کیفیت گارانتی اینورترهای جوشکاری وینر بوده که به دو صورت زیر ارائه میگردد.

  1. گارانتی نارنجی
    گارانتی نارنجی یعنی اینکه مجموعه وینر از یک سو به دلیل تکریم از سنت حسنه مشتری مداری و از سوی دیگر به دلیل اعتماد و اطمینانی که به کیفیت اینورترهای جوشکاری خود دارد تعهد مینماید در طول یکسال خدمات رایگان ارایه نماید. پس به زبان ساده مجموعه وینر نسبت به تمام اینورترهای جوشکاری که مشمول گارانتی نارنجی گردند تا یکسال خدمات رایگان ارایه خواهد کرد.
  2.  گارانتی معمولی

غالباً ، شرکت ها برای تأیید ضمانت نامه از شما می خواهند که محصول خریداری شده را  ثبت کنید. اگر ضمانت خود را ثبت نکرده اید، تولید کننده یا خرده فروش ممکن است بگوید ضمانت نامه معتبر نیست – همیشه شرایط و ضوابط را بررسی کنید. همچنین بهتر است محصول خود را ثبت کنید تا در صورت وجود هشدار ایمنی یا فراخوان محصول، تولید کننده بتواند به راحتی با شما تماس بگیرد.

اگر شما مشتری و مصرف کننده اینورتر های جوشکاری وینر هستید فقط کافیست به شماره سریالی که در کنار مدل دستگاه نوشته شده است توجه نمایید و آن شماره سریال را به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۷۰۵۰۱۰ پیامک نمایید تا دستگاه خریداری شده شما مشمول گارانتی نارنجی گردد.

حال سوال این است اگر شما مصرف کننده محترم این اقدام را انجام داده و شماره سریال دستگاه مورد مصرف خود را با ارسال پیامک به شماره مذکور ثبت نمایید چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پاسخ این است که شما با پیامک کردن شماره سریال دستگاه به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۷۰۵۰۱۰ امکانات گارانتی نارنجی را برای خود فعال نموده و چنانچه دستگاه شما در مدت ۱۲ ماه دچار نقص فنی گردد مجموعه وینر موظف و مکلف است هر بار که دستگاه نیاز به تعمیر و تعویض قطعه پیدا کند از آن پشتیبانی نموده و بصورت رایگان از دستگاه شما رفع عیب نماید.

اما اگر شما مصرف کننده محترم به هر دلیلی نسبت به ارسال و پیامک شماره سریال دستگاه خریداری شده کوتاهی نمایید ، دستگاه شما تنها شامل گارانتی معمولی میگردد و در صورت ایجاد نقص فنی تنها یکبار از خدمات رایگان برخوردار میباشد.  

نکاتی که در مورد گارانتی محصولات باید در نظر بگیریم

همیشه شرایط ضمانت نامه ها را بررسی کنید. به عنوان مثال ، برای فعال سازی ضمانت نامه ها چه کاری باید انجام دهید؟آیا نیازی به ثبت ضمانت نامه وجود دارد؟ بدانید گارانتی دقیقاً چه مواردی را پوشش می دهد. به عنوان مثال ، در کالاهای الکتریکی ، آیا همه قطعات دستگاه شامل گارانتی می شوند یا فقط قطعات خاص پوشش داده شده اند؟

فروشنده ممکن است بابت هر ضمانتی که می فروشد کمیسیون دریافت کند. ضمانت کاملا اختیاری است و می تواند گران باشد ، بدانید که آیا باید کارت گارانتی را بخرید یا اینکه بصورت رایگان همزمان با تحویل محصول برای شما فعال می شود. بررسی کنید که هزینه تعویض کالا چقدر است؟ آن را با هزینه گارانتی مقایسه کنید. برخی از مواقع تعویض کالا ممکن است قیمتی کمتر از ضمانت نامه داشته باشد.

انواع روش های ارائه ضمانت نامه

گارانتی نارنجی شرکت وینر

یک کسب و کار کوچک می تواند به یکی از روش های مختلف ضمانت محصول را ارائه دهد. در صورتی که خریدار از محصول راضی نیست ، راه اول ارائه بازپرداخت کامل قیمت خرید است. در صورت ارسال کالا ، می توانید قیمت خرید را بدون هزینه حمل و نقل پس بگیرید. روش دوم ارائه ضمانت ، ارائه جایگزینی رایگان محصول در صورت عدم کارکرد اصل محصول است. این روش کمک می کند تا بازدهی متقلبانه افرادی که می خواهند کالایی را بخرند تا برای مدت کوتاهی استفاده کنند و سپس هزینه آن را پرداخت نکنند ، کاهش یابد. گزینه سوم ارائه ضمانت نامه یا قرارداد خدمات ، توافق برای تعمیر رایگان یک محصول معیوب است. برخی از مشاغل کوچک تضمین های قیمت را ارائه می دهند ، در صورتی که مصرف کننده در بازه زمانی مشخص پس از خرید ، کالای مشابه را با قیمت پایین تری بتواند از یک شرکت معتبر تهیه  کند ، تفاوت قیمت خرید را بازپرداخت می کند.

مزایا و معایب گارانتی برای شرکت های ارائه دهنده محصول

ارائه ضمانت استرداد پول یا تعمیر یا تعویض رایگان کالاهایی که فروخته می شود یک شمشیر دو لبه برای یک کسب و کار کوچک است. اگرچه با ارائه گارانتی هنگام فروش محصول می توانید فروش خود را افزایش دهید، اما باید بدانید که در برابر تضمینی که داده اید مسئول هستید. بسته به نحوه فروش محصول، برخی از تضمین های رضایت محصول از نظر قانونی لازم هستند.

مزایای گارانتی محصولات

مشاغل کوچک که با کسب و کارهای ملی رقابت می کنند با ارائه تضمین می توانند ارزش درک شده محصولات خود را بهبود بخشند. گارانتی تنها به این معنا نیست که شما به محصول خود اطمینان کافی دارید ، بلکه این خطر را در ذهن مشتریان کاهش می دهد که اگر از شما خرید کنند با یک محصول بد مواجه نخواهند بود. برخی از خریداران بالقوه بسته به آنچه می فروشید و نوع رقابت شما ممکن است به گارانتی شما بیشتر از محصول شما علاقه مند باشند. آنها ممکن است باور کنند که شما و رقبایتان محصولی مشابه را با قیمت مشابه می فروشید و نیاز اصلی آنها در هنگام خرید خرید قابلیت اطمینان است. 

معایب گارانتی برای شرکت های ارائه دهنده

گارانتی نارنجی شرکت وینر

ضمانت بازگشت کالا می تواند افراد متقلب را که قصد پرداخت هزینه ای برای کالای شما ندارند را نیز جذب کند. آنها مایل هستند که رایگان از محصولاتی که ارائه می دهید استفاده کنند. به اینصورت که بسته به آنچه شما می فروشید ، این دسته از افراد ممکن است آن را خریداری کنند ، به مدت 30 روز یا تعداد روزهای ضمانت بازگشت کالا، از آن برای تکمیل یک پروژه استفاده کنند و سپس آن را پس دهند. حتی ممکن است یک مصرف کننده کالای شما را با نیت درستی خریداری کند ، اما بعد از اینکه محصول رقیب را دید و از خرید محصول شما پشیمان شود و آن را پس بفرستد. همچنین ممکن است شما تولید کننده محصول نباشید اما تعمیر یا تعویض رایگان آن را ارائه دهید، در این سناریو در صورت معیوب بودن محصول ممکن است با هزینه های بالای خدمات روبرو شوید. اگر خدمات رضایت بخشی ارائه ندهید ، این امر به فروش آینده شما آسیب می رساند.

نحوه فعال سازی گارانتی نارنجی شرکت وینر

  • 1- خرید اینورترهای جوشکاری وینر
  • 2- یافتن شماره سریال دستگاه از روی بدنه آن ها.
  • 3- پیامک شماره سریال دریافتی به شماره تلفن 02166705010
  • 4- دریافت گارانتی نارنجی
  • 5- استفاده از خدمات 12 ماه تعمیر، تعویض قطعه و پشتیبانی بصورت رایگان

نکاتی که در مورد کارت گارانتی نارنجی وینر باید به آن اهمیت دهید

 

گارانتی نارنجی شرکت وینر

  • کارت گارانتی نارنجی محصولات وینر تنها یکبار صادر می شود در نتیجه به دلیل عدم صدور المثنی تا تاریخ انقضاء مهلت استفاده از آن، لازم است مشتریان عزیز در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمایند.
  • خدمات گارانتی نارنجی شرکت وینر بابت تعمیر قطعات و اجرت تعمیر با نظر کارشناس فنی می باشد و این نوع گارانتی به معنای تعویض دستگاه نیست.

گارانتی نارنجی وینر چه مواردی را شامل نمی شود

  • خرابی ناشی از استفاده غیر اصولی (بر خلاف موارد مندرج در دفترچه راهنمای محصول)
  • خرابی ناشی از نوسانات برق و فشار بیش از حد به دستگاه و لوازم جانبی غیر استندارد
  • عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه در کارت گارانتی
  • دستکاری دستگاه توسط افرادی غیر از تعمیرکاران شرکت وینر
  • تغییر یا مخدوش نمودن شماره سریال یا دیگر مندرجات کارت گارانتی
  • هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی ، فرورفتگی و شکستگی و کسری لوازم
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها