خدمات تعمیر دستگاه جوش وینر

دیگر نگران خرابی و معیوب بودن دستگاه جوش (اینورتر) خود نباشید، با اقتدار و با برخورداری از زیرساخت و نیروی حرفه ای می توانیم بگوییم ما در کنار شما هستیم تا هرگونه نیاز بابت تعمیرات را برای شما در اولین فرصت و به بهترین شکل ممکن برطرف سازیم. شرکت وینر با توجه به سابقه چندین ساله خود درذ صنعت جوش و برش آماده ارائه خدمات تعمیر برای انواع اینورترهای جوشکاری می باشد.

مجموعه عملیات تعمیرات به شرح زیر می باشد 

تست قطعات معیوب و تعمیر آن، تعمیر بردهای اصلی و فرعی، تعمیر منبع تغذیه دستگاه، عیب یابی دستگاه هایی که خاموش شده و روشن نمی شود، رفع مشکل داغ کردن دستگاه بعد از چند دقیقه جوشکاری، رفع مشکل چسبیدن الکترود، عیب یابی تخصصی برد ترانس، رفع مشکل سوئیچینگ اینورتر، برطرف کردن مشکل روشن شدن چراغ های خطر و . . .

مراحل درخواست تعمیرات

وینر تولز

چرا از تعمیرات وینر استفاده کنیم؟

استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت
قطعات استفاده شده بدون خرید از واسطه بوده به همین دلیل باعث کاهش هزینه برای شما می شود
تعمیر تمامی دستگاه های جوش ایرانی و خارجی (تمامی برندها)
تسویه حساب در پایان کار
اینورتر زاپاس!!! یعنی چی؟؟؟ اگر دستگاه تعمیری شما از محصولات برند وینر باشد هنگامی که بدست ما سپرده می شود (برای تعمیرات) تا زمانی که دستگاه شما آماده شود، ما بصورت امانی یک دستگاه جوش به شما میدهیم تا از کارهای خود عقب نمانید.

توجه داشته باشید

شرکت وینر فقط تا 7 روز پس از اتمام تعمیر، کالای شما را نگهداری می کند. بعد از پایان 7 روز ذکر شده شرکت وینر در نگهداری محصول شما هیچگونه مسئولیتی ندارد.